دستگاه میوه خشک کن پفکی برای خشک نمودن انواع محصولات و مواد غذایی شامل میوه، سبزیجات، گوشت، و بستنی است. به کمک دستگاه خشک کن پفکی یا خشک کن انجمادی هوای داغ رطوبت مواد غذایی را می‌گیرد و آن‌ها را خشک می‌کند.

برخی دستگاه‌های خشک کن پفکی بخش‌های مختلفی دارند که به شما اجازه می‌دهند تا میوه و مواد غذایی را به شکل‌های مختلف خرد، رنده یا برش خورده تبدیل کنید. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه خشک کن میوه پفکی با هدایت پیشرو همراه باشید.

میوه خشک کن پفکی

دستگاه میوه خشک کن پفکی

میوه خشک پفکی دارای طعمی شیرین و نسبتا ترش می‌باشد که اغلب از میوه‌هایی مانند سیب، گلابی، انگور و موز تهیه می‌شود. میوه خشک کن پفکی فواید و مزایای بسیاری زیادی از جمله خوشمزگی، حمل و نگهداری آسان، برخوردار از انواع مواد مغذی، فیبر، ویتامین و مواد معدنی است. توصیه می‌شود پیش از خرید دستگاه میوه خشک کن پفکی از کیفیت و اعتبار دستگاه مطمئن شوید و آن را از مجموعه‌ای معتبر خریداری نمایید.

انواع میوه خشک پفکی

میوه پفکی خشک شده به صورت انواع و اقسام مختلف در بازار عرضه می‌شود. از مهم‌ترین میوه‌های خشک پفکی عبارتند از:میوه خشک پفکی سیب، گلابی، آناناس، انگور، موز و هندوانه که به عنوان یک میان وعده سالم و خوشمزه استفاده می‌شود. لازم به ذکر است برخی میوه‌ها مانند سیب و کیوی با استفاده از دستگاه خشک کن گرمایی نیز به حالت پفکی در می‌آید.

مزایای استفاده از خشک کن پفکی

مزایای استفاده از خشک کن پفکی

از مهمترین مزایای خرید خشک کن پفکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. انقضای طولانی مدت محصولات خشک شده
  2. حفظ شکل و مزه مواد غذایی
  3. استفاده راحت تر
  4. میان وعده مقوی

 

کیفیت میوه با استفاده از دستگاه میوه خشک کن پفکی

استفاده از دستگاه میوه خشک پفکی سبب می‌شود کیفیت، ماندگاری و فواید محصولات غذایی و خوراکی افزایش یابد. دستگاه میوه خشک کن پفکی محصولات را به صورت یکنواخت و با بالاترین کیفیت خشک می‌کند.

محصولات تهیه شده از طریق این دستگاه بسیار ترد و خوشمزه است و همانطور که از نامش پیداست مواد غذایی و خوراکی را به صورت پفکی و مثل حالت طبیعی در اختیار مشتریان می‌گذارد. همچنین بهره‌گیری از دستگاه میوه خشک کن به دلیل داشتن حرارت بالا، موجب کاهش ریسک رشد باکتری و میکروب‌های مختلف در محصولات می‌شود.

نحوه خشک کردن میوه با خشک کن پفکی

فرآیند خشک کردن میوه با دستگاه میوه خشک کن پفکی

برای انجام این کار کافیست پس از شستشوی دقیق میوه‌ها، آن‌ها را به صورت ورقه و برش‌های منظم در آورید و درون ظروف داخل دستگاه بگذارید. در ادامه دستگاه را روشن و درجه حرارت آن را متناسب با خواست خودتان تعیین کنید. طی فرایند خشک شدن محصولات به صورت دقیق بررسی کنید که تمام آن‌ها یکنواخت و متعادل خشک شوند. در نهایت، بعد از چند ساعت، میوه‌ها خشک شده و می‌توان آن‌ها را برای مصرف آینده ذخیره کرد. 

قیمت دستگاه میوه خشک کن پفکی

لازم به ذکر است قیمت انواع مختلف دستگاه میوه خشک کن پفکی با کارایی‌های مختلف، به عواملی مانند برند سازنده، کیفیت، قطعات و تجهیزات بکار رفته، تکنولوژی ساخت دستگاه، کارایی، خدمات و گارانتی بستگی دارد. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و مفیدتر در زمینه قیمت دستگاه میوه خشک کن پفکی با کارشناسان هدایت پیشرو تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

تلفن‌های تماس:

خرید خشک کن پفکی از برند هدایت

خرید دستگاه میوه خشک کن پفکی برند هدایت

برند هدایت تولید انواع میوه خشک کن صنعتی و میوه خشک کن پفکی را بر عهده دارد و در سال ۷۸ به منظور افزایش کیفیت تولید مواد خشک و فرآوری و همچنین گسترش و رونق اقتصاد کشور در شهر مشهد تاسیس شد. از آن زمان تا کنون خدمات بی‌شماری توسط تکنسین‌ها و کارشناسان برند هدایت به مشتریان ارجمند ارائه شده که تولید انواع مختلف خشک کن یکی از آن‌هاست.

از جمله مزایای بهره‌مندی از دستگاه‌های میوه خشک کن هدایت عبارتند از:

  • عایق بندی خشک کن صنعتی برند هدایت
  • مجهز بودن دستگاه به سیرکولاسیون
  • چند کاره بودن و برخورداری از توانایی‌های مختلف
  • بهره‌مندی از حداقل و حداکثر دمای مورد نیاز برای تولید محصولات خاص
  • توان و ظرفیت لازم برای عملکرد مناسب
  • سوخت و مصرف انرژی پایین

جمع بندی

با تشکر که تا انتهای مقاله دستگاه میوه خشک کن پفکی با هدایت پیشرو همراه بودید. در صورتی‌که در زمینه خرید انواع دستگاه خشک کن، نحوه کار، نگهداری و نحوه کسب درآمد سوالاتی دارید می‌توانید آن‌ها را با کارشناسان مجموعه هدایت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

شماره‌های تماس:

سوالات رایج

حداقل فضای لازم برای تولید میوه خشک پفکی چقدر است؟

حداقل فضای کافی برای شروع کار محدوده ای بین ۱۵ تا ۲۰ متر است.

بله البته، طراحی این دستگاه به گونه‌ای است که افراد با کمترین فشار و انرژی می‌توانند آن را جابجا کنند.

برای دستگاه‌های تک کابینه، ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان و برای دستگاه‌های دو کابینه بین ۷۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان سرمایه لازم است.

مشاوره تخصصی و رایگان محصولات هدایت

متخصصان ما در هدایت آماده راهنمایی شما هستند

kit-phone-3