نقش توری میوه خشک کن

فهرست مطالب

مقدمه

یکی از صنایع مهم دنیا در حال حاضر صنعت پرطرفدار تولید انواع خشک کن است. دلیل اصلی رواج این صنعت بازار پسندی و رواج استفاده از میوه خشک شده در دنیا است. این صنعت همزمان در ایران نیز رواج زیادی یافت طوری که بسیاری از افراد به تولید دستگاه های میوه خشک کن و راه اندازی خط تولید گسترده میوه خشک شده در ایران اقدام کردند. در حقیقت استفاده از دستگاه های خشک کردن میوه بار سنگینی را از دوش بسیاری از تولید کنندگان میوه خشک سنتی برداشت. در این مقاله بعد از بررسی طرز کار دستگاه خشک کن میوه قصد داریم در مورد نقش حیاتی توری در دستگاه خشک کن میوه صحبت کنیم. با گروه صنعتی هدایت همراه باشید.

از مواردی که باید در انتخاب یک دستگاه میوه خشک کن باید مورد توجه قرار گیرد: مکانیزم دستگاه ، نوع سوخت ، بدنه ، کارایی، مصرف برق میوه خشک کن و.. از مواردی هستند که در انتخاب و عملکرد یک دستگاه بسیار موثرند. از طرفی توری میوه خشک کن یکی از مهم ترین اجزاء دستگاه برای حفظ کیفیت فرآورده خشک باقی مانده است. بیایید بررسی کنیم چرا توری میوه خشک کن اهمیت خاصی در نحوه عملکرد خشک کن میوه و سبزی دارد:

نقش توری میوه خشک کن در دستگاه:

همان طور که گفته شد برای حفظ کیفیت فرآورده نهایی خشک شده و با توجه به آستانه تحمل گرمای مواد مختلف، جنس سینی ، بدنه و توری میوه خشک کن از اهمیت بالایی برخوردار است. به طور مثال سینی های دستگاه میوه خشک کن را از جنس گالوانیزه و استیل نسوز می سازند.

 دلیل اصلی این امر در مورد توری خشک کن میوه و سبزیجات رساندن حرارت به فرآورده خشک کردنی است. گرما و حرارتی که برای خشک شدن میوه و یا فرآورده مورد نظر لازم است از این توری رد شده و به محصول می رسد. چنان چه توری میوه خشک کن از کیفیت کافی برخوردار نباشد؛ فرآورده خشک شده طعم و کیفیت کافی ندارد در نتیجه فروش و سودآوری نیز تا حد زیادی کاهش میابد.

جنس توری خشک کن میوه و سبزی

از آن جا که حرارت اصلی مورد نیاز برای خشک کردن از توری عبور میکند، کیفیت و جنس شتوری از اهمیت زیادی برخوردار است. توری دستگاه خشک کن میوه در بیشتر مواقع از پلاستیک نسوز است. علت اصلی آن هم این است که پلاستیک آستانه تحمل گرمای بیشتری دارد از طرفی گرمایش ورودی را کنترل می کند تا کیفیت محصول کاهش نیابد.

استفاده از مواد با کیفیت در قطعات دستگاه خشک کن در کنار خرید دستگاه میوه خشک کن صنعتی با توجه به نیاز کاربر می تواند یک فرآورده خشک شده با کیفیت و سالم را به مشتری تحویل دهید.

گروه صنعتی هدایت مرکز تولید انواع میوه خشک کن صنعتی، تولید کننده و ارائه دهنده با کیفیت ترین کالای ایرانی برای رضایت شما مشتریان عزیز است. جهت ارتباط با گروه صنعتی هدایت و خرید انواع دستگاه میوه خشک کن صنعتی، دستگاه پاستوریزاسیون صنعتی و دستگاه شستشوی میوه از طریق شماره تلفن های زیر با همکاران ما در تماس باشید

امتیاز دهید

تلفن‌های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر:

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

مشاوره تخصصی و رایگان محصولات هدایت

متخصصان ما در هدایت آماده راهنمایی شما هستند