خشک کن سیال

دستگاه خشک کن بستر سیال

فهرست مطالب

یکی از خشک کن‌هایی که شرکت هدایت طراحی و تولید نموده است، دستگاه خشک کن بستر سیال می‌باشد. کاربرد عمده این خشک کن برای خشک کردن محصولات گرانوله که دارای دانه بندی معین و وزن تقریبا مشابهی هستند می‌باشد. که این عمل به صورت پیوسته صورت می‌پذیرد. محصولاتی که می‌توان با خشک کن بستر سیال‌، خشک نمود نخود فرنگی، دانه‌های ذرت و سویا می‌باشد. همچنین می‌توان اقلام زیادی همچون مواد شیمیایی و معدنی را هم با این دستگاه خشک کن سیال، خشک نمود.

برای خرید دستگاه میوه خشک کن صنعتی با قیمت مناسب و کیفیت عالی به گروه صنعتی هدایت مراجعه نمایید.

اجزای خشک کن سیال

اجزای خشک کن بستر سیال

  1. فیلترهای ورودی و خروجی
  2. صفحه پخش هوا
  3. مکنده خروجی
  4. واشر مخصوص
  5. کیسه‌ مربوط به بخش بستر سیال
  6. کنترل پنل برای هدایت دستگاه
  7. محفظه ای برای معلق درآوردن ذرات
  8. محفظه انبساط
  9. بخش آماده سازی هوای موجود در دستگاه
  10. بدنه ضد زنگ
  11. ظرف جمع آوری محصول نهایی

کاربرد خشک کن بستر سیال

خشک کن بستر سیال برای از بین بردن رطوبت ثانویه برخی مواد غذایی، دارویی و شیمیایی که توسط سایر خشک کن‌ها گرفته شده است به کار می‌رود. به طور معمول ۳۰ درصد باقی مانده رطوبت مواد مورد نظر پس از استفاده از دستگاه خشک کن بستر سیال به طور کامل از بین رفته و تنها ۷ درصد باقی می‌ماند. از این دستگاه بیشتر برای خشک کردن دانه‌های کوچک مانند حبوبات و غلات استفاده می‌شود.

عملکرد خشک کن سیال

عملکرد خشک کن بستر سیال

در دستگاه خشک کن بستر سیال مواد شیمیایی بوسیله هوای گرم توسط فن‌ها به گردش در می‌آید. همزن داخل خشک کن که دارای چندین پروانه بوده با دور متغیر مواد داخل مخزن را به صورت مداوم جابجا می‌نماید تا حرارت و هوای گرم به صورت یکنواخت به همه محصولات برسد. گرانول‌های قرار داده شده داخل مخزن خشک کن سیال به کمک همزن و فشار باد وارد محفظه سیکلون می‌گردند این کار سبب می‌شود گرد و خاک محصول گرفته شود.

تنظیم حرارت خشک کن گرانول به صورت دقیق صورت می‌گیرد و می‌توان میزان دما را به میزان دلخواه تنظیم نمود. تنظیم دما، با توجه به محصولات مختلف، متفاوت بوده و چگونگی تنظیم دما و رطوبت برای هر محصول توسط کارشناسان هدایت به صورت رایگان به مشتریان عزیز داده می‌شود.

مزایای خشک کن سیال

مزایای خشک کن بستر سیال

  1. مقرون به صرفه و اقتصادی
  2. تسریع خشک شدن مواد غذایی
  3. استفاده آسان
  4. روشی کاملا بهداشتی
  5. جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی
  6. افزایش ماندگاری محصولات
  7. بازدهی بسیار بالا
  8. حذف رطوبت با انتقال حرارت سریع و یکنواخت

خرید خشک کن بستر سیال از گروه صنعتی هدایت

همانطور که گفته شد از خشک کن بستر سیال می‌توان در کارگاه‌های صنعتی و کارخانجات استفاده نمود. نوع سوخت خشک کن بستر سیال با توجه به انتخاب مشتری تعیین می‌گردد که می‌توان از گاز، برق و یا گازوئیل باشد. همچنین لازم به ذکر است میزان مصرف انرژی به میزان قابل توجه پایین و بهینه شده می‌باشد. چنانچه خرید خشک کن بستر سیال را از گروه هدایت انجام دهید، نصب و راه اندازی خشک کن بستر سیال بصورت کاملا رایگان توسط کارشناسان خبره صورت می‌گیرد. همچنین تمامی تولیدات شرکت گروه صنعتی هدایت دارای یکسال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می‌باشد که این امر باعث آرامش خاطر مشتریان می‌گردد.

جهت دریافت مشاوره و خرید خشک کن مواد شیمیایی می‌توانید با شماره‌های زیر تماس گرفته و از دانش متخصصان خبره استفاده نمایید .

تلفن‌های تماس:

امتیاز دهید

تلفن‌های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر:

اشتراک گذاری در

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

مشاوره تخصصی و رایگان محصولات هدایت

متخصصان ما در هدایت آماده راهنمایی شما هستند